Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational & Didactic Communication 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000372" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000372 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational & Didactic Communication 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The monograph ?Educational & Didactic Communication 2013 (Vol.1: Algorithms as Significant Result of Data Mining Approach)? is a follow-up to earlier monographs presenting the results of data mining approach in the field of educational communication of science. The theory of educational communication is based on the Doyle´s content pedagogy and the Brockmeyer´s communicative conception. Our intention in the monograph ?Educational & Didactic Communication 2013 (Vol.1: Algorithms as Significant Result ofData Mining Approach)? is to carry on the tradition created by monographs Educational & Didactic Communication 2010, 2011, 2012.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational & Didactic Communication 2013

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph ?Educational & Didactic Communication 2013 (Vol.1: Algorithms as Significant Result of Data Mining Approach)? is a follow-up to earlier monographs presenting the results of data mining approach in the field of educational communication of science. The theory of educational communication is based on the Doyle´s content pedagogy and the Brockmeyer´s communicative conception. Our intention in the monograph ?Educational & Didactic Communication 2013 (Vol.1: Algorithms as Significant Result ofData Mining Approach)? is to carry on the tradition created by monographs Educational & Didactic Communication 2010, 2011, 2012.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8166-000-9

  • Počet stran knihy

    234

  • Název nakladatele

    Didaktis

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy