The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000565" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000565 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this contribution is to emphasise the perspectives of the social and of the marketing communication of universities with the ppublic in relation to the opportunities that bring new - particularly the telecommunication - technologies and the Internet. From the methodological point of view, the contribution is mainly based on the methods of analysis and synthesis of the theoretical and the practical aspects of communication when modern technologies are used.The discussion connects the theoretical data, practical experience of the author with suggestions and recommendations that are focused on the possibilities of the innovation of the current technologies of schools, on the possibilities of interactive and participative teaching techniques, onthe tools of the content marketing and on the mobile marketing applications. With the development of the Internet is expanding communication through computers, tablets, smart phones, or through the internet. Mobile phones offer more feat
Název v anglickém jazyce
The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities
Popis výsledku anglicky
The aim of this contribution is to emphasise the perspectives of the social and of the marketing communication of universities with the ppublic in relation to the opportunities that bring new - particularly the telecommunication - technologies and the Internet. From the methodological point of view, the contribution is mainly based on the methods of analysis and synthesis of the theoretical and the practical aspects of communication when modern technologies are used.The discussion connects the theoretical data, practical experience of the author with suggestions and recommendations that are focused on the possibilities of the innovation of the current technologies of schools, on the possibilities of interactive and participative teaching techniques, onthe tools of the content marketing and on the mobile marketing applications. With the development of the Internet is expanding communication through computers, tablets, smart phones, or through the internet. Mobile phones offer more feat
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy, New trends 2014
ISBN
978-80-87314-67-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
186-193
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—