Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000565" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000565 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this contribution is to emphasise the perspectives of the social and of the marketing communication of universities with the ppublic in relation to the opportunities that bring new - particularly the telecommunication - technologies and the Internet. From the methodological point of view, the contribution is mainly based on the methods of analysis and synthesis of the theoretical and the practical aspects of communication when modern technologies are used.The discussion connects the theoretical data, practical experience of the author with suggestions and recommendations that are focused on the possibilities of the innovation of the current technologies of schools, on the possibilities of interactive and participative teaching techniques, onthe tools of the content marketing and on the mobile marketing applications. With the development of the Internet is expanding communication through computers, tablets, smart phones, or through the internet. Mobile phones offer more feat

  • Název v anglickém jazyce

    The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this contribution is to emphasise the perspectives of the social and of the marketing communication of universities with the ppublic in relation to the opportunities that bring new - particularly the telecommunication - technologies and the Internet. From the methodological point of view, the contribution is mainly based on the methods of analysis and synthesis of the theoretical and the practical aspects of communication when modern technologies are used.The discussion connects the theoretical data, practical experience of the author with suggestions and recommendations that are focused on the possibilities of the innovation of the current technologies of schools, on the possibilities of interactive and participative teaching techniques, onthe tools of the content marketing and on the mobile marketing applications. With the development of the Internet is expanding communication through computers, tablets, smart phones, or through the internet. Mobile phones offer more feat

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy, New trends 2014

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    186-193

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku