Kurikulární process fyziky (Aplikace edukačního data miningu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000809" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000809 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulární process fyziky (Aplikace edukačního data miningu)
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je příspěvkem k teorii a praxi edukace v oblasti fyziky (případně také v oblasti přírodních věd). Rozvoj didaktiky fyziky je spojen s dvěma východisky. První východisko je spojováno s evropským kontextem a často vychází z fyzikální vědy, druhévýchodisko je spojováno s anglo-americkým kontextem a často vychází z vědy pedagogické.
Název v anglickém jazyce
Curricular Process of Physics (Applacation of Educational Data Mining)
Popis výsledku anglicky
Monograph is a contribution to the theory and the practice of education in the physics area (potentially inthe natural sciences area). A development of physics education is connected with two foundations. The first foundation is associated with Europeancontext and often it is working on physical science, the second foundation is associated with Anglo-American context and it is working on educational science.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
BE - Teoretická fyzika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87894-04-0
Počet stran knihy
429
Název nakladatele
Curriculum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—