Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání různých metod testování studentů na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000837" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000837 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání různých metod testování studentů na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je porovnat různé metody testování studentů vysoké školy jak pro účely průběžného hodnocení během semestru, tak i pro účely závěrečného hodnocení předmětů ukončených zápočtem resp. zkouškou. Příspěvek srovnává jak ústní tak i písemné formy testů, včetně využití elektronických tesů za využití prostředků IT. Součástí článku je rovněž výsledek průzkumné ankety na soukromé vysoké škole týkající se preference studentů, pokud je o různé metody testování.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of different methods of testing students in college

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to compare different methods of testing university students for the purposes of continuous assessment during the semester, and for purposes of their final classification based on exams and credit requirements. The paper comparesboth oral and written forms of testing, including the use of electronic testing with utilization of IT instruments. The article also contains the results of a questionnaire concerning the student preferences of different testing methods, which was performed at a private university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICOLLE 2015

  • ISBN

    978-80-7509-287-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    365-373

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku