Skelet rámu sedadla veřejných dopravních prostředků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F11%3A%230000269" target="_blank" >RIV/26316919:_____/11:#0000269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1602945&lan=cs" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1602945&lan=cs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skelet rámu sedadla veřejných dopravních prostředků
Popis výsledku v původním jazyce
Podstatou navrhovaného technického řešení, je vytvoření skeletu rámu sedadla, resp. rámu sedadla, z kompozitní příhradové konstrukce. Na skelet rámu, resp. rám sedadla, je nainstalována povrchová část sedadla, čalouněná nebo nečalouněná. Variantně může být skelet rámu, resp. rám sedadla, ukryt přímo uvnitř čalouněné části sedadla. Skelet rámu, resp. rám sedadla, může být společný pro sedák a opěradlo sedadla nebo může být sedák opatřen svým vlastním skeletem, resp. rámem a opěradlo může být opatřeno svým vlastním skeletem, resp. rámem. Rám je nosnou částí nejméně jednoho sedadla. Volba provedení skeletu rámu, resp. rámu, je možná dle konkrétní aplikace. V dopravním prostředku je rám zavěšen na stropě a/nebo upevněn k bočnici skříně dopravního prostředku a/nebo do podlahy.
Název v anglickém jazyce
Seat frame skeleton for public transportation vehicles
Popis výsledku anglicky
The newly proposed frame seat skeleton is based on composite frame construction. The seat cushioning is placed over the skeleton. The skeleton be also places within cushioning. The skeleton can be common for seat and back support as well as there can beseparated skeleton for seat and back support. The skeleton is the main construction part of at least one seat. The skeleton application is based on considered application. The skeleton is hang from the vehicle ceiling or attached to the vehicle side or floor.
Klasifikace
Druh
F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F363" target="_blank" >FR-TI1/363: *Výzkum a vývoj lehkého, bezpečného a ergonomického železničního sedadla</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
22084
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
—
Název vlastníka
COMTES FHT a.s.
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence