Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum vlastností materiálů pro kolejová vozidla - dynamické flow křivky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F20%3AN0000104" target="_blank" >RIV/26316919:_____/20:N0000104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum vlastností materiálů pro kolejová vozidla - dynamické flow křivky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci výzkumu byly měřeny materiálové charakteristiky ocelí pro dopravní průmysl s cílem stanovit meze technologických podmínek při jejich provozování. Jednalo se o stanovení meze pevnosti, kluzu a tvorbu materiálového modelu. Z důvodu zvýšení deformační rychlosti byla používána miniaturní zkušební tělesa. Na základě rozměrů vzorků a podkladů dodaných zákazníkem (chemické složení, rozsah provozních podmínek, teplota, anizotropie) byl stanoven metodický postup řešení daného problému: 1. Stanovení velikosti a geometrie zkušebních těles. 2. Stanovení zkušebních podmínek. 3. Výroba zkušebních těles. 4. Experimentální provedení zkoušek a měření. 5. Vyhodnocení experimentu, sestavení materiálového modelu a sepsání technické zprávy.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of material properties for rolling stock - dynamic flow curves

  • Popis výsledku anglicky

    Within the research, the material characteristics of steels for the transport industry were measured in order to determine the limits of technological conditions in their operation. It deals with determining the limit of strength, proof stranght and the creation of a material model. To increase the strain rate, miniature test specimens were used. Based on the dimensions of samples and documents supplied by the customer (chemical composition, range of operating conditions, temperature, anisotropy), a methodological procedure for solving the problem was determined: 1. Determination of size and geometry of test specimens. 2. Determination of test conditions. 3. Production of test specimens. 4. Experimental performance of tests and measurements. 5. Evaluation of the experiment, compilation of the material model and writing a technical report.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    14

  • Místo vydání

    Dobřany

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

  • Verze