Tourismuswerbung als Form der Präsentation der Tschechoslowakei der Zwischenkriegszeit
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F10%3A%230000037" target="_blank" >RIV/26441021:_____/10:#0000037 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tourismuswerbung als Form der Präsentation der Tschechoslowakei der Zwischenkriegszeit
Popis výsledku v původním jazyce
The study deals with development and advertising forms of Czechoslovakia as a incoming destination in the interwar period.
Název v anglickém jazyce
Tourism promotion as a form of a presentation of Czechoslovakia in the interwar period
Popis výsledku anglicky
Der Artikel analysiert die Entwicklung und die Formen der Tourismuswerbung der Tschechoslowakei als Ankunftstourismusdestination in der Zwischenkriegszeit.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP409%2F07%2FP463" target="_blank" >GP409/07/P463: Limity a možnosti cestovního ruchu v meziválečném Československu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prague Papers on the history of International Relations
ISSN
1803-7356
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
101-115
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—