Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000077" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ijsim.net" target="_blank" >http://www.ijsim.net</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes how the lack of tourism marketing strategy may affect both, the inbound and domestic tourism in the destination.
Název v anglickém jazyce
Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)
Popis výsledku anglicky
The paper describes how the lack of tourism marketing strategy may affect both, the inbound and domestic tourism in the destination.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal on Strategic Innovative Marketing
ISSN
2241-8407
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
GR - Řecká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
91-102
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—