Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000077" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ijsim.net" target="_blank" >http://www.ijsim.net</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes how the lack of tourism marketing strategy may affect both, the inbound and domestic tourism in the destination.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Destination Marketing Strategy for Success (The Case of the Czech Republic)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes how the lack of tourism marketing strategy may affect both, the inbound and domestic tourism in the destination.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal on Strategic Innovative Marketing

  • ISSN

    2241-8407

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    91-102

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus