Konkurenceschopnost cestovního ruchu na regionální úrovni ? Možnosti vzdělávání jako faktor konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v regionu Český Ráj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000121" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000121 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konkurenceschopnost cestovního ruchu na regionální úrovni ? Možnosti vzdělávání jako faktor konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v regionu Český Ráj
Popis výsledku v původním jazyce
Konkurenceschopnost patří mezi široce používané termíny, nejedná se ale zdaleka o jednoznačný pojem. Právě naopak, s konkurenceschopností je spojena řada odlišných přístupů a nesjednocených definicí, které se liší v důrazu kladeném na jednotlivé prvky. V následujícím příspěvku si přiblížíme vybrané definice a pojetí konkurenceschopnosti se zaměřením i na regionální aspekty v oblasti cestovního ruchu. Praktická část příspěvku je poté věnována problematice nabídky regionu Český ráj, vč. podpory pro zvyšování kvalifikace lidských zdrojů v regionu. Publikační výstup je výstupem interního projektu VŠO v Praze, o.p.s. FRV 4/2013 Konkurenceschopnost regionů České republiky v turismu a možnosti měření výkonnosti marketingových opatření pomocí metody BSC.
Název v anglickém jazyce
The competitiveness of the tourism industry at regional level. The possibilities of education as a factor in the competitiveness of service providers in the Czech Paradise region
Popis výsledku anglicky
Competitiveness belongs among the most widely used terms, but it is not far from clear on the concept. On the contrary, the competitiveness is associated with a number of different approaches and inconsistent definitions which differ in the emphasis placed on individual elements. The following contribution will demonstrate selected definitions and concepts of competitiveness, with a focus on regional aspects of tourism. The practical part of the paper is then devoted to problems of supply Czech Paradiseregion, incl. Support for increasing the qualification of human resources in the region. Publication output is the output of an internal project VSO in Prague, ops FRV 4/2013 Competitiveness of Regions of the Czech Republic in tourism and the possibility of measuring the performance of marketing initiatives using the BSC method.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konkurenceschopnost ekonomiky ? problémy a faktory jejího zvyšování
ISBN
978-80-86847-76-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
21-37
Název nakladatele
Vysoká škola podnikání a práva
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—