Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenceschopnost cestovního ruchu na regionální úrovni ? Možnosti vzdělávání jako faktor konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v regionu Český Ráj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000121" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenceschopnost cestovního ruchu na regionální úrovni ? Možnosti vzdělávání jako faktor konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v regionu Český Ráj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konkurenceschopnost patří mezi široce používané termíny, nejedná se ale zdaleka o jednoznačný pojem. Právě naopak, s konkurenceschopností je spojena řada odlišných přístupů a nesjednocených definicí, které se liší v důrazu kladeném na jednotlivé prvky. V následujícím příspěvku si přiblížíme vybrané definice a pojetí konkurenceschopnosti se zaměřením i na regionální aspekty v oblasti cestovního ruchu. Praktická část příspěvku je poté věnována problematice nabídky regionu Český ráj, vč. podpory pro zvyšování kvalifikace lidských zdrojů v regionu. Publikační výstup je výstupem interního projektu VŠO v Praze, o.p.s. FRV 4/2013 Konkurenceschopnost regionů České republiky v turismu a možnosti měření výkonnosti marketingových opatření pomocí metody BSC.

  • Název v anglickém jazyce

    The competitiveness of the tourism industry at regional level. The possibilities of education as a factor in the competitiveness of service providers in the Czech Paradise region

  • Popis výsledku anglicky

    Competitiveness belongs among the most widely used terms, but it is not far from clear on the concept. On the contrary, the competitiveness is associated with a number of different approaches and inconsistent definitions which differ in the emphasis placed on individual elements. The following contribution will demonstrate selected definitions and concepts of competitiveness, with a focus on regional aspects of tourism. The practical part of the paper is then devoted to problems of supply Czech Paradiseregion, incl. Support for increasing the qualification of human resources in the region. Publication output is the output of an internal project VSO in Prague, ops FRV 4/2013 Competitiveness of Regions of the Czech Republic in tourism and the possibility of measuring the performance of marketing initiatives using the BSC method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konkurenceschopnost ekonomiky ? problémy a faktory jejího zvyšování

  • ISBN

    978-80-86847-76-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    21-37

  • Název nakladatele

    Vysoká škola podnikání a práva

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku