Úloha partnerství a organizací destinačního managementu při rozvoji turismu v destinaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000131" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úloha partnerství a organizací destinačního managementu při rozvoji turismu v destinaci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na úlohu marketingového řízení destinací a partnerství, resp. na vybrané faktory konkurenceschopnosti, které jsou do značné míry ovlivnitelné a mají nepopiratelný význam při úsilí o získání a udržení konkurenceschopnosti dané destinace.
Název v anglickém jazyce
Role of partnership and destination management organizations in development of tourism in the destination
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the role of destination marketing management and partnership, respectively on selected factors of the cometitiveness, which can be significantly influenced and have an unquestionable relevance in efforts to obtain and maintain thecompetitiveness oh the destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Turizmus ako výnimočná multidisciplinárna sféra
ISBN
978-80-8165-101-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
156-177
Název nakladatele
Bookman, s.r.o.
Místo vydání
Prešova, SK
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—