Význam normalizace služeb cestovního ruchu z pohledu globalizace mezinárodního cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000142" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4" target="_blank" >http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam normalizace služeb cestovního ruchu z pohledu globalizace mezinárodního cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
ílem příspěvku je upozornit na význam mezinárodní normalizace služeb cestovního ruchu pro odstraňování bariér volného pohyb služeb cestovního ruchu, její význam pro spotřebitele ? návštěvníky v cestovním ruchu, kdy mezinárodní normy podporují spotřebitelskou odpovědnost, prosazují jejich oprávněné požadavky a očekávání, posilují postavení spotřebitele jako hlavního protagonisty na trhu cestovního ruchu. Pro rozvojové země mezinárodní normy služeb cestovního ruchu představují nástroj, který jim umožňujepřipravit konkurenceschopné produkty cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Importance of the Tourism services Normalization with view to Globalization of International tourism
Popis výsledku anglicky
The aim of the contribution draws attention to the importance of international standardization in tourism services with view to elimination of barriers for free movement of the tourism services, its importace for consumers ? visitors in tourism, when theinternational standards encourage consumers responsibility, enforce their legitimate demands and expectations. They also strengthen the consumers status as a main protagonists in the tourism market. For developing countries the international standards of tourism services they are a tool, that enables them to prepare a competitive tourism products.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni.
ISBN
978-80-7452-109-6
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
9-26
Počet stran knihy
236
Název nakladatele
UJAK
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—