Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam normalizace služeb cestovního ruchu z pohledu globalizace mezinárodního cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000142" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4" target="_blank" >http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam normalizace služeb cestovního ruchu z pohledu globalizace mezinárodního cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ílem příspěvku je upozornit na význam mezinárodní normalizace služeb cestovního ruchu pro odstraňování bariér volného pohyb služeb cestovního ruchu, její význam pro spotřebitele ? návštěvníky v cestovním ruchu, kdy mezinárodní normy podporují spotřebitelskou odpovědnost, prosazují jejich oprávněné požadavky a očekávání, posilují postavení spotřebitele jako hlavního protagonisty na trhu cestovního ruchu. Pro rozvojové země mezinárodní normy služeb cestovního ruchu představují nástroj, který jim umožňujepřipravit konkurenceschopné produkty cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of the Tourism services Normalization with view to Globalization of International tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution draws attention to the importance of international standardization in tourism services with view to elimination of barriers for free movement of the tourism services, its importace for consumers ? visitors in tourism, when theinternational standards encourage consumers responsibility, enforce their legitimate demands and expectations. They also strengthen the consumers status as a main protagonists in the tourism market. For developing countries the international standards of tourism services they are a tool, that enables them to prepare a competitive tourism products.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni.

  • ISBN

    978-80-7452-109-6

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    9-26

  • Počet stran knihy

    236

  • Název nakladatele

    UJAK

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly