Invigorating the Destination´s Marketing Strategy? (The Case of Slovakia)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000148" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1215" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1215</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1215" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1215</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Invigorating the Destination´s Marketing Strategy? (The Case of Slovakia)
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discribes how the lack of tourism marketing strategy may result in a reduction in the number of both, foregin and domestic visitors to the destination.
Název v anglickém jazyce
Invigorating the Destination´s Marketing Strategy? (The Case of Slovakia)
Popis výsledku anglicky
The paper discribes how the lack of tourism marketing strategy may result in a reduction in the number of both, foregin and domestic visitors to the destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - Social and Behavioral Scineces
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
393-400
Název nakladatele
Elsevier/Nizozemí
Místo vydání
Madrid, Španělsko
Místo konání akce
Madrid, Španělsko
Datum konání akce
1. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—