Sustainable Tourism Marketing Strategy: Competitive Advantage of Destination.
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Sustainable Tourism Marketing Strategy: Competitive Advantage of Destination.
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter describes how sustainable tourism marketing strategy can bring competitive advantage to a destination.
Název v anglickém jazyce
Sustainable Tourism Marketing Strategy: Competitive Advantage of Destination.
Popis výsledku anglicky
The chapter describes how sustainable tourism marketing strategy can bring competitive advantage to a destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry
ISBN
978-1-4666-8699-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
54-77
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
Hersey, USA
Místo konání akce
Hersey
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2015