The Place of Gamification in Tourism Destinations´ Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000151" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000151 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Place of Gamification in Tourism Destinations´ Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes how gamification can be used for attracting visitors´ attention arousing inext and generating the desired behavior - visit a particular destination.
Název v anglickém jazyce
The Place of Gamification in Tourism Destinations´ Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper describes how gamification can be used for attracting visitors´ attention arousing inext and generating the desired behavior - visit a particular destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT-2015
ISBN
978-3-99033-395-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
201-207
Název nakladatele
VŠE Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Poděbrady
Datum konání akce
9. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—