Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tourism development in the Slovak Republicafter the global financial crisis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F16%3AN0000014" target="_blank" >RIV/26441021:_____/16:N0000014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_3_208_220_0.pdf" target="_blank" >http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_3_208_220_0.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tourism development in the Slovak Republicafter the global financial crisis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper aims to find consequences and relations between the economy and tourism industry in post-crisis tourism development in the Slovak Republic. The smooth partial least squares approach dependent on a parameter was applied, with the economy lagged situation in the data. In some sense, different conclusions are identified on the original variables and first differences. The share of the multivariate linear trend in the individual parameters was also quantified.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism development in the Slovak Republicafter the global financial crisis

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to find consequences and relations between the economy and tourism industry in post-crisis tourism development in the Slovak Republic. The smooth partial least squares approach dependent on a parameter was applied, with the economy lagged situation in the data. In some sense, different conclusions are identified on the original variables and first differences. The share of the multivariate linear trend in the individual parameters was also quantified.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing and Management of Innovations

  • ISSN

    2227-6718

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuvedeno

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    UA - Ukrajina

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    208-220

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus