Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000047" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.springer.com/gp/book/9783030160982" target="_blank" >https://www.springer.com/gp/book/9783030160982</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Local food and beverages, as a part of the local culture, allow visitors to enjoy the destination with all their senses. However, the role of local food and beverages is by destinations in the Czech Republic still underestimated. Local food and drink contribute to the authenticity of the destination and can enhance visitation, visitor’s spends, and the average length of visitor’s stays. When developer sustainably, destinations can use local food and beverages as a creative marketing tool to drive tourism developement.

  • Název v anglickém jazyce

    Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Local food and beverages, as a part of the local culture, allow visitors to enjoy the destination with all their senses. However, the role of local food and beverages is by destinations in the Czech Republic still underestimated. Local food and drink contribute to the authenticity of the destination and can enhance visitation, visitor’s spends, and the average length of visitor’s stays. When developer sustainably, destinations can use local food and beverages as a creative marketing tool to drive tourism developement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategic Innovative Marketing

  • ISBN

    978-3-030-16098-2

  • ISSN

    2198-7246

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    83-89

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Pafos

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku