Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000047" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.springer.com/gp/book/9783030160982" target="_blank" >https://www.springer.com/gp/book/9783030160982</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Local food and beverages, as a part of the local culture, allow visitors to enjoy the destination with all their senses. However, the role of local food and beverages is by destinations in the Czech Republic still underestimated. Local food and drink contribute to the authenticity of the destination and can enhance visitation, visitor’s spends, and the average length of visitor’s stays. When developer sustainably, destinations can use local food and beverages as a creative marketing tool to drive tourism developement.
Název v anglickém jazyce
Local Food and Beverages as a Tool of Destination Marketing
Popis výsledku anglicky
Local food and beverages, as a part of the local culture, allow visitors to enjoy the destination with all their senses. However, the role of local food and beverages is by destinations in the Czech Republic still underestimated. Local food and drink contribute to the authenticity of the destination and can enhance visitation, visitor’s spends, and the average length of visitor’s stays. When developer sustainably, destinations can use local food and beverages as a creative marketing tool to drive tourism developement.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategic Innovative Marketing
ISBN
978-3-030-16098-2
ISSN
2198-7246
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
83-89
Název nakladatele
Springer International Publishing
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Pafos
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—