Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky vzniku a rozvoje školských zařízení zaměřených na soustavnou preventivně výchovnou činnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F09%3A%230000022" target="_blank" >RIV/26482789:_____/09:#0000022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podmínky vzniku a rozvoje školských zařízení zaměřených na soustavnou preventivně výchovnou činnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek rekapituluje vznik a rozvoj systému preventivně výchovné péče o děti a mládež s poruchami v psychosociálním vývoji. Stručně charakterizuje důležité školské dokumenty, které zásadním způsobem ovlivnily činnost specializovaných školských zařízení sloužících potřebám nápravy a prevence poruch chování. V textu jsou presentovány závěry výzkumných šetření, které vykreslují situaci klientů středisek ? především žáků základních a středních škol, jejichž osobnostní vývoj a sociální začlenění byly určitýmzpůsobem ohroženy či narušeny. Vzhledem k interdisciplinárnímu zaměření mají střediska výchovné péče jedinečnou úlohu v systému prevence sociálně patologických jevů a při poskytování poradenských služeb dětem a dospívajícím s poruchami chování, jejich rodičům i učitelům.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions of formation and development of educational institutions with special focus on continuous preventive educational activity

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes the formation and development of the system of preventive and educational care for childern and youth with psychosocial developmental disorder.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus