Enterprises Entering Foreign Markets
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F10%3A%230000063" target="_blank" >RIV/26482789:_____/10:#0000063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Enterprises Entering Foreign Markets
Popis výsledku v původním jazyce
For enterprises producing commodities or supplying services, the decision to enter a foreign market is one of the basic decisions of their business strategy. It asks for the choice of the target market, the choice of commodities and services suitable forchosen territory, the choice of the form of entering the market as well as setting the business goals for the given area.
Název v anglickém jazyce
Enterprises Entering Foreign Markets
Popis výsledku anglicky
For enterprises producing commodities or supplying services, the decision to enter a foreign market is one of the basic decisions of their business strategy. It asks for the choice of the target market, the choice of commodities and services suitable forchosen territory, the choice of the form of entering the market as well as setting the business goals for the given area.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Agricultura tropica et subtropica
ISSN
0231-5742
e-ISSN
—
Svazek periodika
43
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—