Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a úskalí při uplatňování poznatků z psychoanalýzy a psychoterapie v teorii výchovy a výchovné praxi.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F12%3A%230000263" target="_blank" >RIV/26482789:_____/12:#0000263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a úskalí při uplatňování poznatků z psychoanalýzy a psychoterapie v teorii výchovy a výchovné praxi.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se zabývá možnostmi využití poznatků získaných na poli psychoanalýzy a souvisejících terapeutických směrů v teorii výchovy a při výchovně vzdělávací práci. Prezentuje pojetí výchovy zohledňující individuální potřeby žáků a jejich osobnostní zvláštnosti. Stať upozorňuje na důležité rozdíly mezi výchovou a psychoterapií a na odlišnosti mezi rolemi terapeuta a učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and pitfalls in the application of knowledge of psychoanalysis and psychotherapy in the theory of education and educational practice.

  • Popis výsledku anglicky

    The author discusses the possibilities of using the knowledge gained in the field of psychoanalysis and related therapeutic methods in the theory of education and in educational work. It presents the concept of education taking into account the individual needs of pupils and their personality traits. The paper highlights important differences between education and psychotherapy and the differences between the roles of therapist and teacher.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    370-386

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus