Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Citace a aluze: odkazy na popkulturní produkty v současném politickém diskurzu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F17%3AN0000028" target="_blank" >RIV/26482789:_____/17:N0000028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Citace a aluze: odkazy na popkulturní produkty v současném politickém diskurzu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vztahy mezi politikou a popkulturou v postmoderní online žurnalistice. Pozornost je zaměřena na způsoby užití explicitního a implicitního intertextuálního propojení jako nástroje možného vytvoření agendy ve vztahu k celebrizaci, vizualizaci a zezábavňování současné politiky. Komplexnost vztahů mezi postmoderní politikou, popkulturou, intertextualitou a manipulací je ilustrována na konkrétních příkladech ze současného českého mediovaného politického diskurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Quotations and alusions: references to popculture products in the current political discourse

  • Popis výsledku anglicky

    The article is concerned with the relations between the politics and the pop culture in the post&#8209;modern online journalism. Focus is directed towards the ways of using the explicit and implied intertextual linking as a tool of possible establishing the agenda in relation to celebritization, visualization and entertainization of the current politics. The complexity of relations among the postmodern politics, pop culture, intertextuality and manipulation is illustrated by the specific examples of the contemporary Czech mediated political discourse.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    POLITICS IN CENTRAL EUROPE The Journal of the Central European Political Science Association

  • ISSN

    1801-3422

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1S

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    31-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus