Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncept mediální předpojatosti: teoretické a metodologické přístupy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F19%3AN0000135" target="_blank" >RIV/26482789:_____/19:N0000135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://medialnistudia.fsv.cuni.cz/front.file/download?file=medialni_studia_1_2019_stovickova.pdf" target="_blank" >https://medialnistudia.fsv.cuni.cz/front.file/download?file=medialni_studia_1_2019_stovickova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncept mediální předpojatosti: teoretické a metodologické přístupy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Navzdory rozsáhlému užívání panuje značná neshoda ohledně pojmu mediální předpojatost, pokud jde o jeho význam, měření a dopad. Cílem tohoto článku je na základě četných akademických studií a rozsáhlého výzkumu představit různé koncepční definice a teorie mediální předpojatosti, včetně metodologických přístupů, které byly použity k prokázání výskytu předpojatosti v médiích. Cílem je poskytnout základní přehled ostatním akademikům, kteří se zajímají o fenomén předpojatosti médií.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Media Bias: Theoretical and Methodological Approaches

  • Popis výsledku anglicky

    Despite its extensive use, there is extensive disagreement about the concept of media bias when it comes to its meaning, measurement and impact. Drawing on numerous academic studies and vast research, this paper aims to present different conceptual definitions and theories of media bias, as well as the methodological approaches that have been used to demonstrate its presence in media coverage. The goal is to provide a basic overview for other researchers interested in the phenomenon of media bias.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mediální studia

  • ISSN

    2464-4846

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13/2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    67-85

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus