Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zákulisí médií: Jaroslav Kmenta

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F19%3AN0000159" target="_blank" >RIV/26482789:_____/19:N0000159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mup.cz/kalendar/zakulisi-medii-jaroslav-kmenta/" target="_blank" >https://www.mup.cz/kalendar/zakulisi-medii-jaroslav-kmenta/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zákulisí médií: Jaroslav Kmenta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve středu 20. března se konala další ze série debat z cyklu "Zákulisí médií", jejímž hostem byl tentokrát investigativní novinář Jaroslav Kmenta. Okamžik, kdy Andrej Babiš v červnu 2013 koupil Mafru, považuje investigativní novinář Jaroslav Kmenta za 11. září české žurnalistiky. Současný premiér tehdy podle něj do médií hodil granát, zaznělo na besedě se studenty katedry mediálních studií MUP na Jarově.

  • Název v anglickém jazyce

    Behind the scenes of the media: Jaroslav Kmenta

  • Popis výsledku anglicky

    On Wednesday, March 20, another in a series of debates from the "Behind the Scenes of the Media" series took place, this time by investigative journalist Jaroslav Kmenta. Investigative journalist Jaroslav Kmenta considers the moment when Andrej Babiš bought Mafra in June 2013 to be the 9/11 of Czech journalism. According to him, the current prime minister then threw a grenade into the media, it was said at a discussion with students of the Department of Media Studies at the Municipal University of Prague in Jarov.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    46

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce