Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Identity of Destination or Why We Need New UNESCO Sites in the Czech Republic for Development of Tourism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152464" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://sciendo.com/article/10.2478/cjot-2022-0006" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.2478/cjot-2022-0006</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/cjot-2022-0006" target="_blank" >10.2478/cjot-2022-0006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Identity of Destination or Why We Need New UNESCO Sites in the Czech Republic for Development of Tourism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Czech Republic now has 16 monuments of cultural and natural heritage on the UNESCO list; given the size of the country, it is one of the best concentrations in the world. Newly nominated monuments in the Czech Republic contribute significantly to the development of local tourism, particularly in inbound tourism. Thus, they attract a culturally oriented clientele with a sufficient view and interest in historical monuments. The quality framework of the destination is predetermined by their identity.

  • Název v anglickém jazyce

    The Identity of Destination or Why We Need New UNESCO Sites in the Czech Republic for Development of Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech Republic now has 16 monuments of cultural and natural heritage on the UNESCO list; given the size of the country, it is one of the best concentrations in the world. Newly nominated monuments in the Czech Republic contribute significantly to the development of local tourism, particularly in inbound tourism. Thus, they attract a culturally oriented clientele with a sufficient view and interest in historical monuments. The quality framework of the destination is predetermined by their identity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Journal of Tourism

  • ISSN

    1805-3580

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11/2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    84-88

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus