STRATEGICKÁ MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE ORGANIZACE SPOJENÝCH NÁRODŮ: PŘÍKLAD DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F23%3A10152569" target="_blank" >RIV/26482789:_____/23:10152569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vr.aos.sk/images/dokumenty/archiv_cisel/2023/vr_2023_1_2_Abrahamyan.pdf" target="_blank" >http://vr.aos.sk/images/dokumenty/archiv_cisel/2023/vr_2023_1_2_Abrahamyan.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.52651/vr.a.2023.1.25-40" target="_blank" >10.52651/vr.a.2023.1.25-40</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
STRATEGICKÁ MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE ORGANIZACE SPOJENÝCH NÁRODŮ: PŘÍKLAD DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá přístupem strategické komunikace (dříve informační intervence) Organizace spojených národů (OSN) se zaměřením na kontext využití médií pro tyto účely. Text přináší hodnocení komunikační a informační strategie aplikované na případovou studii Demokratické republiky Kongo (DRK) a mírové mise MONUC/MONUSCO. Cílem je reflektovat vývoj využívání médií v misích a poskytnout přehled o vývoji strategické informační koncepce OSN. Strategická komunikace se všemi zúčastněnými stranami (včetně přístupu médií) je nezbytná pro vytvoření a udržení efektivity misí.
Název v anglickém jazyce
UNITED NATIONS STRATEGIC MEDIA COMMUNICATIONS: THE CASE OF THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE CONGO
Popis výsledku anglicky
The article deals with the approach of strategic communication (formerly information intervention) of the United Nations (UN), focusing on the context of the use of media for these purposes. This text provides an evaluation of the communication and information strategy applied to the case study of the Democratic Republic of the Congo (DRC) and the peacekeeping mission MONUC/MONUSCO. The aim is to reflect the evolution of media use in missions and to provide an overview of the development of the UN strategic information concept. Strategic communication with all stakeholders (involving the media access) is essential to establish and maintain mission effectiveness.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vojenské reflexie
ISSN
1336-9202
e-ISSN
—
Svazek periodika
2023
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
25-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—