Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STRATEGICKÁ MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE ORGANIZACE SPOJENÝCH NÁRODŮ: PŘÍKLAD DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F23%3A10152569" target="_blank" >RIV/26482789:_____/23:10152569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vr.aos.sk/images/dokumenty/archiv_cisel/2023/vr_2023_1_2_Abrahamyan.pdf" target="_blank" >http://vr.aos.sk/images/dokumenty/archiv_cisel/2023/vr_2023_1_2_Abrahamyan.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.52651/vr.a.2023.1.25-40" target="_blank" >10.52651/vr.a.2023.1.25-40</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    STRATEGICKÁ MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE ORGANIZACE SPOJENÝCH NÁRODŮ: PŘÍKLAD DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá přístupem strategické komunikace (dříve informační intervence) Organizace spojených národů (OSN) se zaměřením na kontext využití médií pro tyto účely. Text přináší hodnocení komunikační a informační strategie aplikované na případovou studii Demokratické republiky Kongo (DRK) a mírové mise MONUC/MONUSCO. Cílem je reflektovat vývoj využívání médií v misích a poskytnout přehled o vývoji strategické informační koncepce OSN. Strategická komunikace se všemi zúčastněnými stranami (včetně přístupu médií) je nezbytná pro vytvoření a udržení efektivity misí.

  • Název v anglickém jazyce

    UNITED NATIONS STRATEGIC MEDIA COMMUNICATIONS: THE CASE OF THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE CONGO

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the approach of strategic communication (formerly information intervention) of the United Nations (UN), focusing on the context of the use of media for these purposes. This text provides an evaluation of the communication and information strategy applied to the case study of the Democratic Republic of the Congo (DRC) and the peacekeeping mission MONUC/MONUSCO. The aim is to reflect the evolution of media use in missions and to provide an overview of the development of the UN strategic information concept. Strategic communication with all stakeholders (involving the media access) is essential to establish and maintain mission effectiveness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vojenské reflexie

  • ISSN

    1336-9202

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2023

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    25-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus