Aplikace scoring-modelů pro hodnocení nových dodavatelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F12%3A00002" target="_blank" >RIV/26867184:_____/12:00002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace scoring-modelů pro hodnocení nových dodavatelů
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní době stále větší pozornost je věnována flexibilitě, pružnosti dodavatelského řetězce. Nezbytnou součástí budování pevného a zároveň flexibilního dodavatelského řetězce je vytváření a udržování úzké spolupráce s dodavatelem v prvním stupni. Postavení zákazníků ve vztahu je ovlivněna hospodářskou soutěží na trhu dodávek, přičemž často velikost a konzistenci strategickým cílů podniků. Tento článek proto autoři věnovali pozornost hodnocení dodavatelů nových (potenciální) v prvním stupni. Výzkum jezaměřen především pro malé a střední podniky. Cílem tohoto článku je příklad aplikace MCE (metoda komplexního hodnocení, bodování modelu) pro volbu nového dodavatele v první fázi. Prezentace aplikace MCE bude prezentována jako jedna ilustrativní případová studie. V článku "Univerzální hodnocení nových dodavatelů pro malé a střední podniky" od autorů Sutormina, E., Jurová, M. [l] lze nalézt teoretický popis této metodiky. Údaje uváděné v tomto článku jsou skutečné. Společnost si přála zůs
Název v anglickém jazyce
THE APPLICATION OF SCORING-MODEL FOR NEW SUPPLIERS' EVALUATION
Popis výsledku anglicky
Nowadays increasing attention is paid to flexibility, elasticity of the supply chain. An essential part of building a solid but flexible supply chain is establishing and maintaining close cooperation with the supplier in the first stage. The position ofcustomers in the relationship is affected by competition in the supply market, often taking the size and consistency of strategic of enterprises goals. Therefore, this article the authors pay attention to the evaluation of new (potential) suppliers in the first stage. The research is intended primarily for small and medium-sized enterprises making to order. The aim of this article is a sample application of MCE (The method of complex evaluation, scoring model) for the election of a new supplier in the first stage. Presentation of MCE application will be presented as single illustrative case study. In the article "The universal evaluation of new suppliers for small and medium sized companies" from authors Sutormina, E., Jurova, M. [l] ca
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1811" target="_blank" >GAP403/12/1811: Vývoj nekonvenčních metod manažerského rozhodování v oblasti podnikové ekonomiky a veřejné ekonomie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
25
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
79-89
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—