Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F24%3AN0000018" target="_blank" >RIV/26867184:_____/24:N0000018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050924023512?via%3Dihub" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050924023512?via%3Dihub</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2024.09.326" target="_blank" >10.1016/j.procs.2024.09.326</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on the topic of information security in e-marketing processes at universities in Poland, Ukraine and the Czech Republic. The authors have presented a study showing the approach of employees to the issue of information security, together with the identification of the need for the implementation of training in the field of security of digital resources of higher education institutions. The aim of the article is to show selected aspects of information security in the processes of managing information resources in e-marketing activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the topic of information security in e-marketing processes at universities in Poland, Ukraine and the Czech Republic. The authors have presented a study showing the approach of employees to the issue of information security, together with the identification of the need for the implementation of training in the field of security of digital resources of higher education institutions. The aim of the article is to show selected aspects of information security in the processes of managing information resources in e-marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    28th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2024)

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0509

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    4617-4626

  • Název nakladatele

    Amsterdam: Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Amsterdam

  • Datum konání akce

    1. 1. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku