Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F24%3AN0000018" target="_blank" >RIV/26867184:_____/24:N0000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050924023512?via%3Dihub" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050924023512?via%3Dihub</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2024.09.326" target="_blank" >10.1016/j.procs.2024.09.326</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The article focuses on the topic of information security in e-marketing processes at universities in Poland, Ukraine and the Czech Republic. The authors have presented a study showing the approach of employees to the issue of information security, together with the identification of the need for the implementation of training in the field of security of digital resources of higher education institutions. The aim of the article is to show selected aspects of information security in the processes of managing information resources in e-marketing activities.
Název v anglickém jazyce
Selected aspects of information security in e-marketing activities of higher education institutions in Poland, Ukraine and the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the topic of information security in e-marketing processes at universities in Poland, Ukraine and the Czech Republic. The authors have presented a study showing the approach of employees to the issue of information security, together with the identification of the need for the implementation of training in the field of security of digital resources of higher education institutions. The aim of the article is to show selected aspects of information security in the processes of managing information resources in e-marketing activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
28th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2024)
ISBN
—
ISSN
1877-0509
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
4617-4626
Název nakladatele
Amsterdam: Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Amsterdam
Datum konání akce
1. 1. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—