Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnějšího prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F13%3A%230000002" target="_blank" >RIV/26968631:_____/13:#0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnějšího prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a etiky obcez pohledui lidí a jejich vztahu k tradičním hodnotám. Naznačuje možnosti zlepšení komunikace obce s občany na základě průzkumu, který byl proveden na jaře 2013. Na základě reakcí občanů článek hodnotí pozitivně práci radnice, která se vztahuje k vysoké mírě nezaměstnanosti v regionu. Na druhou stranu, tato práce negativně hodnotí možnosti, které poskytuje informacemi v periodiku určeného pro občany, kkteré se často jednostranně zaměřuje na subjektivní otázky týkající se práce radnice vedení.

  • Název v anglickém jazyce

    Social responsibility and ethics of Municipal Authority Znojmo in the context of marketing and media communication in the external environment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the issues of social responsibility and ethics of municipality in face of the people in relation to traditional values. It suggests possibilities of municipality communication improvement with citizens in virtue of the survey responses, which was conducted in the spring 2013. Following the results of the town hall work and reactions of citizens the article assesses in a positive way the achievements that relate to high unemployment level in the region. On the other hand, this worknegatively assesses the opportunities provided by periodicals edited for citizens which is not use effectively by city office but often one-sidedly focused in subjective issues related to the work of town hall leadership.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy ? New Trends 2013

  • ISBN

    978-80-87314-54-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    66-17

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku