Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnějšího prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F13%3A%230000002" target="_blank" >RIV/26968631:_____/13:#0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnějšího prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a etiky obcez pohledui lidí a jejich vztahu k tradičním hodnotám. Naznačuje možnosti zlepšení komunikace obce s občany na základě průzkumu, který byl proveden na jaře 2013. Na základě reakcí občanů článek hodnotí pozitivně práci radnice, která se vztahuje k vysoké mírě nezaměstnanosti v regionu. Na druhou stranu, tato práce negativně hodnotí možnosti, které poskytuje informacemi v periodiku určeného pro občany, kkteré se často jednostranně zaměřuje na subjektivní otázky týkající se práce radnice vedení.
Název v anglickém jazyce
Social responsibility and ethics of Municipal Authority Znojmo in the context of marketing and media communication in the external environment
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the issues of social responsibility and ethics of municipality in face of the people in relation to traditional values. It suggests possibilities of municipality communication improvement with citizens in virtue of the survey responses, which was conducted in the spring 2013. Following the results of the town hall work and reactions of citizens the article assesses in a positive way the achievements that relate to high unemployment level in the region. On the other hand, this worknegatively assesses the opportunities provided by periodicals edited for citizens which is not use effectively by city office but often one-sidedly focused in subjective issues related to the work of town hall leadership.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy ? New Trends 2013
ISBN
978-80-87314-54-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
66-17
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—