Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnitřního prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F13%3A%230000028" target="_blank" >RIV/26968631:_____/13:#0000028 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenská odpovědnost a etika Městského úřadu Znojmo v kontextu marketingové a mediální komunikace v rámci vnitřního prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt popisuje na základě dat získaných dotazníkovým šetřením mezi zaměstnaci městského úřadu možnosti vedení, které by měly při aplikaci umožnit úřadu lepší komunikaci a tím i lepší jednání vůči zaměstnacům s ohledem na etické a společesnky odpovědnéjednání.
Název v anglickém jazyce
Social responsibility and ethics of Municipality Znojmo in the context of Marketing and Media Communication within the internal environment
Popis výsledku anglicky
Project describes is based on data from a questionnaire survey among municipal staff. It led to possible changes in management of municipality, which should allow application of better communication and better behaviour towards employees with regard to ethical and social responsible behavior.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
62
Místo vydání
Znojmo
Název nakladatele resp. objednatele
Město Znojmo
Verze
—