Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení médií ve školní edukaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000051" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení médií ve školní edukaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    se zamýšlí nad vlivem médií při rozvíjení osobnosti současného dítěte a dospívajícího. Uvažuje negativa i pozitiva jejich působení. Současně nabízí možnosti, jak lze médií vhodně využít při edukaci ve školním prostředí. Specifická pozornost je věnována možnostem využití médií při rozvíjení čtenářství.

  • Název v anglickém jazyce

    The Position of Media in the School Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper examines how media affect the personal development of children and adolescents today. Considering the positives and negatives of media influence. At the same time offers possibilities using media for the appropriate education in school environment. Specific attention is devoted to the use of media in the reading development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    109-123

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus