Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervention Class Study to Promote a Morning-Typed Life for Japanese Junior High School Students Using a Picture Leaflet as a Teaching Subject

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F17%3AN0000005" target="_blank" >RIV/27132781:_____/17:N0000005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://doi.org/10.5539/ijps.v9n3p79" target="_blank" >http://doi.org/10.5539/ijps.v9n3p79</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5539/ijps.v9n3p79" target="_blank" >10.5539/ijps.v9n3p79</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intervention Class Study to Promote a Morning-Typed Life for Japanese Junior High School Students Using a Picture Leaflet as a Teaching Subject

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An intervention study was performed as a class (50 min for 136 junior high school students aged 13-14 years old) using a picture leaflet for junior high school students. The leaflet shows a detailed model day for "morning-typed student" versus "evening-typed one" based on several scientific evidences so far. An integrated questionnaire was administrated just before the intervention class and also one month after the class and the effects of class was evaluated.

  • Název v anglickém jazyce

    Intervention Class Study to Promote a Morning-Typed Life for Japanese Junior High School Students Using a Picture Leaflet as a Teaching Subject

  • Popis výsledku anglicky

    An intervention study was performed as a class (50 min for 136 junior high school students aged 13-14 years old) using a picture leaflet for junior high school students. The leaflet shows a detailed model day for "morning-typed student" versus "evening-typed one" based on several scientific evidences so far. An integrated questionnaire was administrated just before the intervention class and also one month after the class and the effects of class was evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Psychological Studies

  • ISSN

    1918-7211

  • e-ISSN

    1918-722X

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CA - Kanada

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    79-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus