Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000006" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Karetní hry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola Karetní hry se zaměřuje na využití karetních her jako pedagogického nástroje ve vzdělávání zdravotnických nelékařských oborů. Vysvětluje, jak tyto hry mohou pomoci při rozvíjení klíčových dovedností, jako je rozhodování, týmová spolupráce, kritické myšlení a komunikace. Autoři poskytují konkrétní příklady her, které lze adaptovat pro různé vzdělávací cíle, a zdůrazňují jejich význam při simulaci reálných situací, se kterými se zdravotníci setkávají v praxi. Kapitola zahrnuje také praktické rady, jak vytvořit vlastní karetní hry a jak je efektivně využít při výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Card games

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter Card Games focuses on the use of card games as a pedagogical tool in non-medical health professions education. It explains how these games can help develop key skills such as decision-making, teamwork, critical thinking and communication. The authors provide specific examples of games that can be adapted for different educational purposes and highlight their importance in simulating real-life situations encountered by healthcare professionals in practice. The chapter also includes practical advice on how to create your own card games and how to use them effectively in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    76-84

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly