Bezpapírová kancelář 2.0
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27389847%3A_____%2F23%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27389847:_____/23:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://docs.insio.cz" target="_blank" >http://docs.insio.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bezpapírová kancelář 2.0
Popis výsledku v původním jazyce
Bezpapírová kancelář 2.0 rozvinula stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů. Vybrané nové funkcionality - online editace dokumentů, automatické generování smluv, servisní protokoly nebo checklisty, osobní kalendář, mobilní pokladna, online generování instancí.
Název v anglickém jazyce
Paperless office 2.0
Popis výsledku anglicky
The Paperless Office 2.0 has expanded the existing INSIO software platform with new functionalities that will enhance user-friendliness when working with the software, increase the efficiency of INSIO platform users by enabling process automation, integrating with third-party applications, and supporting the minimization of physical document circulation. Selected new features - online document editing, automatic contract generation, service protocols or checklists, personal calendar, mobile cash register, online instance generation.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG20_321%2F0024842" target="_blank" >EG20_321/0024842: Bezpapírová kancelář 2.0</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Bezpapírová kancelář 2.0
Technické parametry
Technická dokumentace se nachází na adrese docs.insio.cz z toho důvodu, že byla ke kontrole po celou dobu realizace projektu (návody, manuály). Popis VaV aktivit: Výzkumné a vývojové aktivity projektu se odehrávaly zejména v oblastech servisních protokolů, on-line editoru smluv a on-line generování smluv. Spolupracovali jsme s našimi klienty na ověření výzkumných tezí v praxi: cílem rozvoje aplikace nebylo připravit teoretické funkcionality, ale naopak, rozšířit naši platformu tak, aby měla co největší uplatnění v praxi. Mobilní pokladna Funkcionalitu platformy INSIO jsme rozšířili tak, že umožňuje zpracování účtenek – ty jsou po zaslání do systému rozeznány, vytěženy za použití OCR technologie, a jsou automaticky vyplněny metadata účtenky na kartě příslušného záznamu. Servisní protokoly a mobilní údržba V rámci projektu se nám podařilo rozšířit aplikaci o funkcionalitu servisních protokolů i prediktivní údržby vycházející z dat získaných v rámci vyplňování protokolů techniky v terénu. Servisní protokoly jsme vyvíjeli v součinnosti s našimi klienty, jejichž feedback byl zcela zásadní při správném navržení této funkcionality. Osobní kalendář Propojení s MS OUTLOOK se nám během druhé etapy podařilo zprovoznit za použití instalovaného pluginu. Aplikace umožňuje jednostrannou synchronizaci kalendáře, tedy přenos událostí z kalendáře v systému INSIO do Outlooku. On-line editor dokumentů Online editor dokumentů se nám podařilo dovyvinout, přičemž aplikace nyní umožňuje nastavit u vybraných typů záznamů, že se otevřou v on-line editoru. Automatické generování smluv Do systému lze vložit libovolnou šablonu smlouvy ve formátu Word. Za použití zástupek, tedy předem definovaných proměnných v daném formátu, např. {{ContractName}} pro „název smlouvy“, systém na příslušná místa vloží dané informace z metadat obsažených na kartě smlouvy a vygeneruje výstupní soubor ve formátu PDF. Diskutujeme nasazení této funkcionality s našimi klienty, kteří opakovaně uzavírají smlouvy stejného charakteru – tato funkcionalita jim zajistí, že bude smlouva vygenerována vždy platným způsobem, a odpadá riziko, že by ji někdo dodatečně upravil. On-line nasazování instancí Aplikaci jsme upravili tak, aby bylo možné nasazovat instance on-line automaticky, i s ohledem na různé potřeby žádajících – zájemce, který si chce vyzkoušet např. DMS funkcionality Závěrem lze říci, že funkcionality, které jsme v rámci projektu vyvíjeli, přímo přispívají ke zvýšení konkurenceschopnosti platformy INSIO, a umožňují jak oslovení nových klientů, tak rozšíření spolupráce u již existujících klientů.
Ekonomické parametry
Uzavření smlouvy: Můžeme říct, že následující klienti používají výstupy z projektu: o České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství. nám. Sítná 3105, 272 01 Kladno 2. IČ: 68407700, DIČ: CZ68407700. o ALTRON, a.s., Novodvorská 994/138, 142 21 Praha 4. IČ: 64948251. DIČ: CZ64948251. o BAU plus, a.s., Revoluční 767/25, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 02125633, DIČ: CZ02125633. o ENGIE Services a.s., Jarošova 2961, 831 03 Bratislava, Slovenská republika, IČ: 35 966 289, DIČ: SK2022091995. o Porsche Česká republika s.r.o., Radlická 740/113d, 158 00 Praha 5 Jinonice, IČ: 25654012, DIČ: CZ25654012. Co se týče nástrojů, používáme „obchodní tajemství“ a NDA. Ekonomické parametry: - Roční zvýšení tržeb o cca 2 000 000 Kč - Uplatnění i na exportních trzích – SK - Úspory nákladů při nastavování systému – až 70% v rámci implementace systému u klientů
IČO vlastníka výsledku
27389847
Název vlastníka
INSIO software s.r.o.