Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Theoretical prerequisites for complex automated information system for remote management of crisis situations in rail transport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27443795%3A_____%2F13%3A%230000013" target="_blank" >RIV/27443795:_____/13:#0000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.anakan.cz/soubory/kisdis/riv-anakan-2013-13.pdf" target="_blank" >http://www.anakan.cz/soubory/kisdis/riv-anakan-2013-13.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Theoretical prerequisites for complex automated information system for remote management of crisis situations in rail transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is aimed at presenting the current state of development of the KISDIS project, the overall objective of which is to create a comprehensive model of information system allowing its users to activate remotely the procedures for dealing with emergencies in rail transport. The basic methodology for selecting the type of hazard on railway has been developed and validated in the current phase of the project. This methodology, which is unique even from a broader European perspective, has not been published yet.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical prerequisites for complex automated information system for remote management of crisis situations in rail transport

  • Popis výsledku anglicky

    The article is aimed at presenting the current state of development of the KISDIS project, the overall objective of which is to create a comprehensive model of information system allowing its users to activate remotely the procedures for dealing with emergencies in rail transport. The basic methodology for selecting the type of hazard on railway has been developed and validated in the current phase of the project. This methodology, which is unique even from a broader European perspective, has not been published yet.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122015070" target="_blank" >VG20122015070: Automatizovaný komplexní informační systém pro vzdálené řízení krizových situací v železniční dopravě s důrazem na kritickou infrastrukturu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ecology & Safety

  • ISSN

    1313-2563

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    179-188

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus