Software sloužící k výuce cizích jazyků v online podobě pomocí myšlenkových map
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F28605161%3A_____%2F20%3AN0000001" target="_blank" >RIV/28605161:_____/20:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mapulary.com/" target="_blank" >https://www.mapulary.com/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Software sloužící k výuce cizích jazyků v online podobě pomocí myšlenkových map
Popis výsledku v původním jazyce
Výstupem projektu byl plně funkční online aplikace software určený pro trh v České republice, Polsku a USA, který bude sloužit k výuce cizích jazyků v online podobě pomocí myšlenkových map. Cílem projektu bylo vytvořit unikátní aplikaci pro výuku cizích jazyků: a) Aplikace musí být uživatelsky extrémně jednoduchá a pro uživatele srozumitelná b) Nesnažíme se vytvořit další aplikaci pro tvorbu myšlenkových map, ale aplikaci pro tvorbu jazykových myšlenkových map c) Využít inovativního principu “vizuálního učení”. Vytýčeným cílem je učit jinak Jde o dlouhodobý proces, který spuštěním zdaleka nekončí Tento inovativní systém výuky je vhodný pro kohokoliv, kdo se chce efektivně naučit cizí jazyk a nebaví ho pročítat učebnice či jasně daná osnova výuky. Cílem je poskytnout vybraným skupinám nadstandardní funkce, které jim umožní aplikaci lépe využívat. Obsah aplikace: Základní princip = tvorba online myšlenkové mapy v jednom a více jazycích , kombinace podstatných jmen , sloves , přídavných jmen do jedné mapy • Prémiový obsah „Cambridge mapy“ = připravené výukové objekty v podobě myšlenkových map dělených dle sémantického obsahu a jazykové úrovně dle Společného evropského referenčního rámce Prémiový obsah „Free mapy“ = připravené výukové objekty v podobě myšlenkových map dělených dle sémantického obsahu
Název v anglickém jazyce
The software is used to teach foreign languages online using mind maps
Popis výsledku anglicky
The output of the project was a fully functional online application software designed for the market in the Czech Republic, Poland and the USA, which will be used to teach foreign languages online using mind maps. The aim of the project was to create a unique application for teaching foreign languages: a) The application must be extremely user-friendly and user-friendly b) We are not trying to create another application for creating mind maps, but an application for creating language mind maps c) Use the innovative principle of "visual learning". The set goal is to learn differently. It is a long-term process that does not end with starting This innovative teaching system is suitable for anyone who wants to learn a foreign language effectively and is tired of reading textbooks or a clear curriculum. teaching. The goal is to provide selected groups with above-standard features that will allow them to make better use of the application. Application content: Basic principle = creation of an online mind map in one or more languages, combination of nouns, verbs, adjectives into one map • Premium content "Cambridge maps" = prepared learning objects in the form of mind maps divided according to semantic content and language levels according to the Common European Framework of Reference Premium content "Free maps" = prepared learning objects in the form of mind maps divided according to semantic content
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
20206 - Computer hardware and architecture
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG17_106%2F0012364" target="_blank" >EG17_106/0012364: Online aplikace Kreativní slovník</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Online aplikace MAPULARY
Technické parametry
Online aplikace s globálním dosahem: a) Python 3.x (v průběhu projektu jsme museli zásadně povýšit z původního php a Pythonu 2.x). Obě původní technologie se ukázaly pro projekt méně vhodné. b) VUE.JS, technologie frontendu . Původní představa byla jednodušší, nicméně pokud má aplikace uspět, musí být postavena na moderních technologiích. V době startu projektu jsme tuto neuvažovali. c) Robustní systém Django framework, PostgreSQL Budovat moderní a udržitelný projekt si vyžaduje jak neustálou aktualizaci technologií, tak i postupů. Abychom toho docílili, v průběhu jsme projekt přepsali až do podoby aktuální 3. verze (1. PHP, 2. Python 2.x, 3. Python 3.x).
Ekonomické parametry
Uplatnění výsledků v praxi: 1. Zákaznický trh (online marketing, celosvětová působnost) 2. Vzdělávací instituce (spolupráce s Univerzitou Palackého v Olomouci, jazyková škola Lingua Centrum, s.r.o., atd.) 3. Místní akční plány vzdělávání (základní školy Olomouc, Přerov, Uničov atd.) 4. Krajanské instituce v zahraničí (Československý ústav zahraniční, Exulant atd.) Roční zisk při počtu 5 000 uživatelů/rok je předpokládán ve výši 494 000 Kč.
IČO vlastníka výsledku
28605161
Název vlastníka
IZON s.r.o.