A Cross-Cultural Study of Online Marketing in International Higher Education - a Keyword Analys
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F13%3A%230000086" target="_blank" >RIV/29142890:_____/13:#0000086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Cross-Cultural Study of Online Marketing in International Higher Education - a Keyword Analys
Popis výsledku v původním jazyce
This study addresses a question whether there is a difference between communicated characteristics of international programs among universities from various cultures.
Název v anglickém jazyce
A Cross-Cultural Study of Online Marketing in International Higher Education - a Keyword Analys
Popis výsledku anglicky
This study addresses a question whether there is a difference between communicated characteristics of international programs among universities from various cultures.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
49-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—