Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F13%3A%230000087" target="_blank" >RIV/29142890:_____/13:#0000087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sentiment analys and opinion mining seems to be a hot topic these days. Together with the spontaneous and massive expansion of new media (esp. social networks) this issue is beeing perceived as one of the most major trends for the nearest future.

  • Název v anglickém jazyce

    What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment

  • Popis výsledku anglicky

    Sentiment analys and opinion mining seems to be a hot topic these days. Together with the spontaneous and massive expansion of new media (esp. social networks) this issue is beeing perceived as one of the most major trends for the nearest future.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    53-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus