What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F13%3A%230000087" target="_blank" >RIV/29142890:_____/13:#0000087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment
Popis výsledku v původním jazyce
Sentiment analys and opinion mining seems to be a hot topic these days. Together with the spontaneous and massive expansion of new media (esp. social networks) this issue is beeing perceived as one of the most major trends for the nearest future.
Název v anglickém jazyce
What opinions are floating around the internet? Analyzing customer sentiment
Popis výsledku anglicky
Sentiment analys and opinion mining seems to be a hot topic these days. Together with the spontaneous and massive expansion of new media (esp. social networks) this issue is beeing perceived as one of the most major trends for the nearest future.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
VIII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
53-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—