Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etický kodex v retailu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F17%3AN0000002" target="_blank" >RIV/29142890:_____/17:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2017/10/MSI_v12_iss3.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2017/10/MSI_v12_iss3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etický kodex v retailu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o nutnosti řešení některých aktuálních problémů v retailu s ohledem na ochranu spotřebitelů, životního prostředí a rozvoj společnosti. Řešení nabízejí etické kodexy, kterými retaileři deklarují svůj proaktivní přístup k řešení etických problémů, jenž mají dopad na stakeholdery i životní prostředí. Některé retailové řetězce také svůj zájem o společnost následují ve strategiích společenské odpovědnosti. Ty se stávají velmi důležitým prvkem dotváření corporate identity také v retailu.

  • Název v anglickém jazyce

    Code of Conduct in Retail

  • Popis výsledku anglicky

    he paper presents the important role of problem solutions, which are in retail connected to customer and environment protection and social development. The solution of these problems offers Code of Conduct with the declaration of proactive approach to the solution of the ethical problems. Some retail chains follow the interest in society in the strategy of Corporate Social Responsibility. These strategies are an important part of forming of the corporate identity in retail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    47-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus