On the use of virtual reality: Well beyond promotion
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034267" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034267 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/06/MSI_v13_iss2.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/06/MSI_v13_iss2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On the use of virtual reality: Well beyond promotion
Popis výsledku v původním jazyce
Virtual reality is a computer generated three-dimensional environment providing near-reality enjoyment and a possibility for further human-computer interaction.
Název v anglickém jazyce
On the use of virtual reality: Well beyond promotion
Popis výsledku anglicky
Virtual reality is a computer generated three-dimensional environment providing near-reality enjoyment and a possibility for further human-computer interaction.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
54-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—