Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Foresight of Tourism in Kazakhstan: Experience Economy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041358" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041358 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mdpi-res.com/d_attachment/information/information-12-00138/article_deploy/information-12-00138-v2.pdf" target="_blank" >https://mdpi-res.com/d_attachment/information/information-12-00138/article_deploy/information-12-00138-v2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3390/info12030138" target="_blank" >10.3390/info12030138</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Foresight of Tourism in Kazakhstan: Experience Economy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper sheds a light on the interconnections between touristic sector development and regional development in Kazakhstan. The paper covers analysis of the current competitiveness of the touristic destinations in Kazakhstan. Based on qualitative and quantitative research, the study shows that there is a huge need for a transformation in marketing communications tools in order to increase the competitiveness and image of Kazakhstani tourism.

  • Název v anglickém jazyce

    Foresight of Tourism in Kazakhstan: Experience Economy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper sheds a light on the interconnections between touristic sector development and regional development in Kazakhstan. The paper covers analysis of the current competitiveness of the touristic destinations in Kazakhstan. Based on qualitative and quantitative research, the study shows that there is a huge need for a transformation in marketing communications tools in order to increase the competitiveness and image of Kazakhstani tourism.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Information

  • ISSN

    2078-2489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85103905080