Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Udržitelné aktivity firem v automotive

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041632" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041632 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.savs.cz/vyrocni-studie-savs-94lp" target="_blank" >https://www.savs.cz/vyrocni-studie-savs-94lp</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Udržitelné aktivity firem v automotive

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Udržitelnost je v automotive dlouho diskutovaným tématem. Udržitelnost znamená uspokojování potřeb současné generace bez omezení schopnosti uspokojovat potřeby dalších generací (Komise evropských společenství, 2005). Zpočátku diskuze vedly spíše k tomu, jak bude finančně nákladné stát se udržitelným. Dlouhodobé efekty udržitelnosti tak byly opomíjeny. Nicméně s rostoucím zájmem spotřebitelů, obchodních partnerů i dalších stakeholderů v okolí automotive podniků se pohled na udržitelnost změnil. Mnoho podniků již nese nálepku společensky odpovědný nebo udržitelný. Bohužel tím konkurenční výhoda díky udržitelnosti je postupně smazávána.

  • Název v anglickém jazyce

    Udržitelné aktivity firem v automotive

  • Popis výsledku anglicky

    Sustainability is a long-debated topic in automotive. Sustainability means meeting the needs of the current generation without limiting the ability to meet the needs of subsequent generations (Commission of the European Communities, 2005). Initially, discussions led to how costly it would be to become sustainable. The long-term sustainability effects have thus been neglected. However, with increasing interest from consumers, business partners and other stakeholder around automotive businesses, the view on sustainability has changed. Many businesses already carry the label socially responsible or sustainable. Unfortunately, this gradually erases the competitive advantage due to sustainability.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Automobilový průmysl v soudobé ekonomice - pozice, trendy a udržitelnost

  • ISBN

    978-80-7654-041-5

  • Počet stran výsledku

    78

  • Strana od-do

    145-222

  • Počet stran knihy

    252

  • Název nakladatele

    ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s.

  • Místo vydání

    Mladá Boleslav, ČR

  • Kód UT WoS kapitoly