Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041636" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://msijournal.com/wp-content/uploads/2021/07/MSI_v16_iss2.pdf" target="_blank" >https://msijournal.com/wp-content/uploads/2021/07/MSI_v16_iss2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The term channel management or channel marketing has been used since the 1980s for the rather operational integration of third-party distribution with marketing communications in a given distribution channel. Shifting and fluid switching of customers between and across channels means integrating individual dis-tributive cells to the extent that they provide a comprehensive customer experience. For this, the distribution cells must be managed not in parallel (i.e. multi-channel) but synthetic (i.e. omni-channel).

  • Název v anglickém jazyce

    Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach

  • Popis výsledku anglicky

    The term channel management or channel marketing has been used since the 1980s for the rather operational integration of third-party distribution with marketing communications in a given distribution channel. Shifting and fluid switching of customers between and across channels means integrating individual dis-tributive cells to the extent that they provide a comprehensive customer experience. For this, the distribution cells must be managed not in parallel (i.e. multi-channel) but synthetic (i.e. omni-channel).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    52-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus