Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customers’ Percepton of Electromobility in the Czech Republic: Longtidunal Study 2018–2022

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F23%3A00046475" target="_blank" >RIV/29142890:_____/23:00046475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/MM_2023_eng.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MM_2023_eng.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.34135/mmidentity-2023-17" target="_blank" >10.34135/mmidentity-2023-17</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customers’ Percepton of Electromobility in the Czech Republic: Longtidunal Study 2018–2022

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper sheds a light on the issue of electromobility in the Czech market due to the continuously negative customers’ perception. The Czech society is skeptical regarding green transition to electromobility. According to a European survey, Czech people want to stay loyal to fuel engine in 50% (EIB, 2022). Businesses buy electric vehicles, to become more sustainable in the eyes of all stakeholders. They would like to have the right position in a supply chain, often connected to sustainable businesses. Paper discusses the interest of the Czech consumers towards the sustainable electromobility in Czechia.

  • Název v anglickém jazyce

    Customers’ Percepton of Electromobility in the Czech Republic: Longtidunal Study 2018–2022

  • Popis výsledku anglicky

    The paper sheds a light on the issue of electromobility in the Czech market due to the continuously negative customers’ perception. The Czech society is skeptical regarding green transition to electromobility. According to a European survey, Czech people want to stay loyal to fuel engine in 50% (EIB, 2022). Businesses buy electric vehicles, to become more sustainable in the eyes of all stakeholders. They would like to have the right position in a supply chain, often connected to sustainable businesses. Paper discusses the interest of the Czech consumers towards the sustainable electromobility in Czechia.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: AI - The Future of Today

  • ISBN

    978-80-572-0415-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    168-174

  • Název nakladatele

    University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Trnava, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku