Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza pozice obchodu obnovenými pneumatikami na polském trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F42767393%3A_____%2F08%3A%230000007" target="_blank" >RIV/42767393:_____/08:#0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of retread tyres market position on polish market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper was to find out how the retreaded tyres come across on Polish market. Products made of renevabke sources and other products formed by using recyclingt technology are now beginning to be supported by particular national governments,therefore this industrial segment seems to be perspective. Especiaůy retreaded tyres come to be very interesting product because they can be the subject of peoples everyday use. I decided to make a marketing research on this field, to analyze its solutions and to put up several suggestion.Data collecting, their classification and subsequent evaluation were made by using IT resources.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of retread tyres market position on polish market

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper was to find out how the retreaded tyres come across on Polish market. Products made of renevabke sources and other products formed by using recyclingt technology are now beginning to be supported by particular national governments,therefore this industrial segment seems to be perspective. Especiaůy retreaded tyres come to be very interesting product because they can be the subject of peoples everyday use. I decided to make a marketing research on this field, to analyze its solutions and to put up several suggestion.Data collecting, their classification and subsequent evaluation were made by using IT resources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DM - Tuhý odpad a jeho kontrola, recyklace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SL%2F7%2F50%2F05" target="_blank" >SL/7/50/05: Výzkum zpracování a možného následného industriálníhp využití primárního a sekundárního odpadu v segmentu pryže, pneumatik a jiného pryžového odpadu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5th Internetional symposium on business administration

  • ISBN

    978-975-8100-78-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    391-394

  • Název nakladatele

    Pozitif Printing Company, Ankara,Turkey

  • Místo vydání

    Ankara

  • Místo konání akce

    Canakkale

  • Datum konání akce

    22. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku