Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autonomní učení a osvojování výslovnosti cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F06%3A00004411" target="_blank" >RIV/44555601:13410/06:00004411 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autonomní učení a osvojování výslovnosti cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souvislosti s zavadenim RVP a aplikaci SERR do ceskeho skolstvi je pro ovladani zvukove podoby jazyka jako dulezite slozky jazykovydh kompetenci znovu aktualni vymezeni cilu vyuky pro tuto oblast.Vysledky prace s ucebnim materialem k tomu celu vytvorenym naznacuji jednak spravnost teto volby, jednak ukazuji jeste nektere dalsi moznosti zkvalitneni efektivnosti autonomie v procesu uceni a vyucovani zvukove podoby nemeckeho jazyka

  • Název v anglickém jazyce

    Autonomous Learning an Adoption of Foreign Language Pronounciation

  • Popis výsledku anglicky

    The presented contribution analyses the contemporary situation regarding the adoption of the sound shape of German as a foreign language in Czech schools. Four different possibilities targets od pronounciation training have been explored in order to compare it with competences estabkishied by the Common European Framework of Reference for Languages. Taking specifically prepared textbook as an example the autor evakuates opportunies an limits to apply the proncipies of autonomous learning in the course of German teacher´s education related to the sound of the language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.

  • ISBN

    80-210-4164-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    2. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku