Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Traditions and trends in German as foreign language pronunciation training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F09%3A00005888" target="_blank" >RIV/44555601:13410/09:00005888 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Traditionen und Tendenzen der Ausspracheschulung im DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der auf einem Einführungsvortrag basierende Beitrag befasst sich mit den Wurzeln der Ausspracheschulung im Rahmen des DaF-Unterrichts in tschechischen Universitäten und in der Lehrerausbildung und verfolgt den Werdegang des Aussprachetrainings. In Anlehnung an eigene Forschungsergebnisse der Verfasserin werden 12 relevante Lernschwierigkeiten der tschechischen Lernenden bei der Aneignung der deutschen Aussprache festgelegt. Diese Phänomene sollten bei der Implementierung des GERRS beachtet werden, wennsie effizient werden soll.

  • Název v anglickém jazyce

    Traditions and trends in German as foreign language pronunciation training

  • Popis výsledku anglicky

    The paper ? based on invited presentation ? explores the roots that German as a foreign language pronunciation training at Czech universities and teacher training schools growths from. It follows the gradual pronunciation training target specification. Twelve phenomena being particularly difficult for Czech learners are identified based on author?s original research. The shown phenomena should be addressed with care even during implementation of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) in order to make it sufficiently effective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    II. Köningsgrätzer Linguistik- und Literaturtage. Traditionen und Perspektiven des Deutschunterrichts in Europa. Beiträge zur germanistischen Pädagogik

  • ISBN

    978-80-7435-023-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku