Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vertikální kmitání železničního vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F15%3A43886771" target="_blank" >RIV/44555601:13420/15:43886771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vertikální kmitání železničního vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá řešením kinematických systémů těles pružně namontovaných a vázaných na model podvozku kolejového vozidla. S ohledem na nevyváženosti bylo analytické řešení doplněno i o experimentální řešení na reálném železničním vozidle. V článku jsou prezentovány výsledky experimentálního řešení modifikovaného čtyřnápravového železničního vozidla typu Smmps. Cílem měření bylo určení geometrických, váhových a tuhostních parametrů nákladního železničního vozidla a míru vertikálního kmitání vozidla při přejezdu přes klíny při různých variantách zatížení i buzení (symetrické a nesymetrické)

  • Název v anglickém jazyce

    Vertical vibration of railway vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    In solving a kinematic excited system of three bodies in space flexibly mounted and bonded on the model of the chassis rail vehicle with consideration of unbalance was analytical solution supplemented by experiment solution on the real railway vehicle. In the article are presents the results of experimental solution the modified four-axle lorry railway vehicle, series Smmps. The aim of measure was determine the geomet-ric, weight and stiffness parameters of the lorry railway vehicle and the measure of vertical vibration of vehicle when passing over the wedges at the difficult variant of load and excitation (symmetrical and asymmetrical).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    41. mezinárodní konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů

  • ISBN

    978-80-7494-196-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    140-144

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Vysokoškolský podnik Liberec, s.r.o.

  • Místo konání akce

    Harrachov

  • Datum konání akce

    27. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku