Future of the Quality, Quality Management - Risk of (Low Quality) Quality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F19%3A43895123" target="_blank" >RIV/44555601:13420/19:43895123 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Future of the Quality, Quality Management - Risk of (Low Quality) Quality
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with a number of key themes, both management and its trends in the present and future in the 21st century. It is related to the changes in the market, that cause natural changes in enterprises and organizations. Changes of the external environment on global economic markets are fundamental, deep, accelerating and permanent. The article also deals with quality and quality management with targeting at the possible future of quality management according to rising business risks on global markets. Quality is a recent business phenomenon because quality became the main attribute of products and services for customers. According to actual trends in global markets, companies have to be customeroriented, to be successful.
Název v anglickém jazyce
Future of the Quality, Quality Management - Risk of (Low Quality) Quality
Popis výsledku anglicky
The article deals with a number of key themes, both management and its trends in the present and future in the 21st century. It is related to the changes in the market, that cause natural changes in enterprises and organizations. Changes of the external environment on global economic markets are fundamental, deep, accelerating and permanent. The article also deals with quality and quality management with targeting at the possible future of quality management according to rising business risks on global markets. Quality is a recent business phenomenon because quality became the main attribute of products and services for customers. According to actual trends in global markets, companies have to be customeroriented, to be successful.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Book of Proceedings of 15th International May Conference on Strategic Management (IMCSM19)
ISBN
—
ISSN
2620-0597
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
500-506
Název nakladatele
University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, Management Department
Místo vydání
Bor
Místo konání akce
Bor
Datum konání akce
24. 5. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—