Metoda aktivní konstrukce poznatků žáka aplikovaná na vybrané kapitoly učiva chemie 8. ročníků ZŠ:
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001335" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001335 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metoda aktivní konstrukce poznatků žáka aplikovaná na vybrané kapitoly učiva chemie 8. ročníků ZŠ:
Popis výsledku v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Zpracována byla témata : kyseliny, zásady, soli, pH. Před vlastní výukou byla provedena a vyhodnocena diagnostika prekonceptů.
Název v anglickém jazyce
Methods of the active construction of pupil´s cognition applited on selected themes of chemistry subject matter on the level of the 8th class of grammar school.
Popis výsledku anglicky
The active concruction of cognition was experimentaly used as way of management of learning activites of pupils in the 8th classes of grammar school in teaching chemistry. They were adapted these themes: acids,bases, salts, pH. The diagnostic testing ofpreconcepts was realized and evaluated before the instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
sborník Aktuální otázky výuky chemie
ISBN
80-7041-304-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
225-228
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové , ČR
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
11. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—