Formální a funkční znalosti ve školské matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001578" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001578 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Formální a funkční znalosti ve školské matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje výuku tématu lineární rovnice na základní škole v duchu idejí didaktického konstruktivismu
Název v anglickém jazyce
Active understanding
Popis výsledku anglicky
The article describes the teaching of linear equations on an elementary school which respects principles of didactic constructivism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktivní konstrukce poznání
ISBN
80-7044-427-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
100-104
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—