Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nároky na přípravu studijního oboru "Školský management" v kombinované formě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001685" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001685 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nároky na přípravu studijního oboru "Školský management" v kombinované formě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kombinovaná forma studia předpokládá samostatnou práci, kterou studenti vykonávají mimo přímou výuku. Samostatná práce má různé formy, rozsah i obtížnost. Vyučující v této formě studia mají odlišnou roli, stávají se facilitátory, kteří mají za úkol provázet studenty studiem. Pro facilitaci výuky je nutné, aby student (účastník studia) byl vybaven kvalitní studijní podporou, máme na mysli nejen studijní opory (tištěná podoba textu), ale především zajištění multimediální on-line výuky. Považujeme za nutnév tomto smyslu zlepšit zajištění výuky v kombinované formě studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparation requirements of new subject "School management" in sendvich form

  • Popis výsledku anglicky

    Sandwich studies assume independent work, which student practise out direct education. The autonomous work has various forms, various ranges and difficultness. Teachers at these instruction forms have different role, happens by facilitation. They have role of guiders of student study. For facility education is necessary to have student (participant in studies) invested by first-rate grant, we have in mind not only educational stand-bys (printed shape text), but above all covers of on-line multimedia education. It is necessary to improve reservation of education in combined forms studies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z workshopu "Trendy ve vysokoškolském vzdělávání - e-learning?"

  • ISBN

    80-7044-396-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku