Nároky na přípravu studijního oboru "Školský management" v kombinované formě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001685" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nároky na přípravu studijního oboru "Školský management" v kombinované formě
Popis výsledku v původním jazyce
Kombinovaná forma studia předpokládá samostatnou práci, kterou studenti vykonávají mimo přímou výuku. Samostatná práce má různé formy, rozsah i obtížnost. Vyučující v této formě studia mají odlišnou roli, stávají se facilitátory, kteří mají za úkol provázet studenty studiem. Pro facilitaci výuky je nutné, aby student (účastník studia) byl vybaven kvalitní studijní podporou, máme na mysli nejen studijní opory (tištěná podoba textu), ale především zajištění multimediální on-line výuky. Považujeme za nutnév tomto smyslu zlepšit zajištění výuky v kombinované formě studia.
Název v anglickém jazyce
Preparation requirements of new subject "School management" in sendvich form
Popis výsledku anglicky
Sandwich studies assume independent work, which student practise out direct education. The autonomous work has various forms, various ranges and difficultness. Teachers at these instruction forms have different role, happens by facilitation. They have role of guiders of student study. For facility education is necessary to have student (participant in studies) invested by first-rate grant, we have in mind not only educational stand-bys (printed shape text), but above all covers of on-line multimedia education. It is necessary to improve reservation of education in combined forms studies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z workshopu "Trendy ve vysokoškolském vzdělávání - e-learning?"
ISBN
80-7044-396-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
19-22
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—